2013/02/18


Bidaiak

Bidaiak leku batetik baestera joatea da. Ondo pasatzeko egiten ditugu bidaiak. Luezea edo motza izan daiteke bidai bat.

Ni oinez, kotxez edo hegazkinez joan naiz beti. Bidaia luzeetara hegazkinez joan naiz.

Bidaiek lekuak ezagutzeko ahal dute. Adibidez eskolara joateko bidai bat egin behar da. Bidaiak gu kontrolatzen ditugu askotan.

Ezagutzen ez dituzun lekuetara oso dibertigarria da askotan. Ez dakizulako nora joanten zaren eta gauzak bilatu behar direlako. Senzazio hori niri gustatzen zait.

Nik hainbat bidai egin ditut nire bizitza osoan. Baina hoberena Erromara joan nintzenean izan zen. Nire lehengusinekin joan nintzen. 5 edo 6 egun egon ginen. Han, Koliseo Erromatarrera joan ginen. Koliseo Erroma oso polita zen. Koliseo Erromatarrean kartzel batzuk ikusi genituen.

Erroman hainbat jatetxeetara joan ginen. Erromako jatetxebatean pizza etaizozki bat jan nire bizitzako bidaiarik hoberena.

Bidaia guztietan ez da herritik atera beharrik. Herri berdinean baldin badaude supermerkatu bat eta zure etxea, etxetik supermerkatura joatea ere bidai bat da.

1 comentario:

Jesús dijo...

Kaixo, Mikel!

Oso denbora luze pasatu da ni eskola joan nintzenetik eta zuek bloga zabaldu zuenetik.

Pena da bloga izatea ez erabiltzea. Blog batean edozein gauza, edozein ideia adierazi ahal duzue, eta gainera oso erosoa da bideoak, argazkiak edota marrazkiak ipintzeko.

Animo eta atera mundura zure ideiak, zure sentimentuak, zure gogoko gauzak.